Як роботодавцю працювати з е-лікарняними
Як роботодавцю працювати з е-лікарняними
Електронний реєстр листків непрацездатності існує уже тривалий час на порталі ПФУ, де роботодавці та працівники можуть зареєструватися та почати поступовий перехід на ведення електронних документів.
Алгоритм для формування електронного листка непрацездатності:
- працівник звертається для медичного огляду до лікаря;
- лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
- інформацію про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Реєстру; у Реєстрі відповідна інформація отримує унікальний номер (єдиний реєстраційний), що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.
Саме такий, зареєстрований у Реєстрі за єдиним реєстраційним номером, листок непрацездатності є підставою для: звільнення від виконання роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соцстрахування.
Інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на порталі ПФУ та особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорону здоров’я.
Роздруковувати електронний листок непрацездатності працівнику не потрібно, тому що всі необхідні відомості будуть доступні і для роботодавця.
Якщо необхідно, працівник або роботодавець може отримати листок непрацездатності у вигляді витягу або в електронній формі з сайту ПФУ (у такому випадку має бути реєстрація на сайті ПФУ за допомогою КЕП.