Про подання електронних заяв – розрахунків на фінансування для надання матеріального забезпечення та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам.
Про подання електронних заяв – розрахунків на фінансування для надання матеріального забезпечення та повідомлень про виплату коштів застрахованим особам.
Бердянське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області повідомляє, що з 01 жовтня 2018 року оформлена заява-розрахунок, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам можуть бути передані роботодавцем і прийняті Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до Бердянського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області для укладення відповідного договору.
Спосіб подання документів визначається роботодавцями на добровільних засадах, подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. Водночас зберігається можливість подачі заяви-розрахунку безпосередньо до Бердянського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області.
Для укладання договору Вам необхідно звернутись за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Волонтерів, 51, тел. (06153) 2-00-66, e-mail: berd.zp@fssu.gov.ua
Водночас нагадуємо про необхідність надавати до Бердянського відділення УВД ФССУ у Запорізькій області повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом місяця з дня виплати коштів застрахованим особам.